Tuesday, August 9, 2011

|| RamaDhan ||

Alhamdulillah..masok hari ni dh hampir 10hari berpuase...rase baru semalam je start pose..ermmm....pose tahun ni best sbb dpt pose kat umah...makan hari2 bertiga kdg2 berempat...walopon xramai..hye aku, mak, akk n abg...tp Alhamdulillah,..ikatan yg mmg rapat..bertambah2 rapt..

ekcely ade gak sodih nye,,,fis sbb xde ayah berbuke skali...n the 2nd one adelah xde dah ler nak berbuke ngan roomate....xleh dh nak makan nasik tomato yg mmg sodap kat bawah blok lembaran 2, xleh nak makan ayam goreng kafe halim, n EXCEPT..kalo aku continue my master..tp x kot..

kesian mak,..huhuh..mane x nye..dok memikior ape ler yg nak di masaknye...kalo leh sume nak sodap...kenkadang pikior punye pikior, at last beli je lauk kat bazarr....sonok..dok umah ari2 leh g bazar,,..xde la beli sgt pon...tp syok tgok makanan..hihihi....

hari2 koje maen game nga n Syafiq...walopon aku asyik menang (HEHEHE) tp ak ttp kool jek...kdg2 cube mengalahkan diri walopon "Termenang" jugak kenkdag...(Mendelah ape yg aku tuleh ni)

apepon aku harap Ramadhan adalah lebih baek dri sebelumnya...n membawa keberkatan kepada aku n kuarge aku serta jugak kengkawan aku yg aku syg...hehheheh

last but not least...aku nk wish kat kengkawan..pose jgn xpose, selamat berpose n selamat ari raye.~~~~


4 comments:

zaimah said...

awl wish raye mira..haha
cian shafiq asyik kalah je, ko ni xkasi can lasum la..haha

selamat berpuasa mira..
kim salam kat mak hang ;)

aidakmal said...

mira~slmata berpuasa.part yg pling sedih adalah thun ni kitorg dh xde trip p raya umah ko mcm slalu.sdap mak ko msk!rindu kt ko la mira.rindu masak2 ;)

Mira(^_^) said...

imah...nak wat cane maksu die ni terer sgt...huk333kalo hg rase nak men n nak lwan aku..meh la umah cuti2...keh333..usm ngan kola kurau xjauh aih

Mira(^_^) said...

da...i missss u tooooo...hehehhe...org len xde..ko dtg la sabtu ahad mase lepas raye tu...kompem aku suh mak aku masak...raye kan sebulan...hihihi...

 
::::We are FriendS :::: Blogger Template by Ipietoon Blogger Template