Tuesday, July 12, 2011

master???or kije???

ni satu lagi persoalan yg memutarkan n membelitkan otak!! serabut!!..
saye nak kije ok!! tp aku xde kekuatan utk libatkan dri dlm consruction life...everyone yg jumpe aku kate "pompuan ni susah sikit jadi engineer..ni bidang laki"..eh pompuan pon ade kan jdi engineer...
aku nak je apply sume kekosongan yg ade...tp aku ni penakut dow,,..sgt lah byak kekangan...kalo mnx jejauh...fmily mcm berat hati..dri segi kewangan mahupun kebimbangan....
ade la satu makcik ni dtg umah aku..sembang punye sembang...die pon bukak la kisah anak die...mmg xdiragui...sume anak die mmg lah sgt berjaya...sorg pengarah, sorang pensyarah...n blaa..
die suh aku sambung master n then tros sambung pHd...telan ayaq liuq jugk aku...huhuuhu...sambung mmg boleh...ade ke sape yg nak sponsor...JPA sponsor kalo 3.7 above..aku pointeer ciput je...mane nak layak...tp teringin toksah nak ckp la...skrg ni tgh consider utk program RLKA...mampu ke aku...susahkan nak wat keputusan...

setelah dipertimbang...aku decide utk kije dulu...nak tulun kuarge aku dulu..n nak prepare sikit utk my future...mane latau kan tetibe nak k****....huhuhhuh....tp masalah nya kije xdtg2..huhuhu...mungkin xde rezeki lg kot...tp aku sentiasa percaya..Allah menjanjikan yg terbaek utk stiap hamba-Nya..
kengkawan doakan aku eh...

~lots of love~

2 comments:

aidakmal said...

mira.ko lyak je utk RLKA tuh.pointer terbaik gk dpd aku.hehe.apepon jgn givup crik keje.mesti ade!!sabar n usaha k ;)

Mira(^_^) said...

hihihih...ko nk tau da... bile bace ko nye blog...ni semngt nak keje bagai nak giler!!..uhuhu...berkobar3 yob...tp xpela...insyaAllah..aku usaha...tp rite now...agak slow down sikit..hhihihi...weyh...nak habaq ni...channel TV skrgg ni best22 woooo...hhahahahh...

 
::::We are FriendS :::: Blogger Template by Ipietoon Blogger Template