Saturday, August 13, 2011

OperaSI nak Raye...

huhuh...sgt best bile dok umah ni kan...aku rase cam esok lak nak raye nye....mane x nye..2tong cat aku dah beli..1tin cat utk bingkai...tema kali ini adelah ijau...hihihihi...

dugaan pose..mmg lah sgt dhage bile operasi cat mengecat ni kan...aishh...but at last siap jugak aku cat frame tingkap tu...walopon mmg cincai..tp mak aku kata ok la...hahhah..

lapu lip lap jugak aku beli n pasang...hihihi...my big brothher sponser...heheh...kak aku kata aku ni kaki bodek (-_-||)...yeke???huhuh....

seyes aku ckp bile dh jobless ni...poket mmg ade habuk je la...tp yg best nye...duit top up xyah pk, huhuhu....baek plak abg aku ni...hihih...

rini p bazar lg...mak kate xtaw nak masak ape...ikan rebus je????start moto tros g bazar...skali beli...masak lemak perut, paru goreng, kurma daging, ayam masak hitm...byk tuuuu....n my bro jgk beli satey....so skrg sape yg nak makan sume bnyk2 tu?????kami 4 beranak ler makan...huhuhu..

tday jugak, my anak sedara, saiful tulun aku, ngecat la, angkat brg la..everything la die tulun...maksu syg kamoooo....


anyway..ni je entry utk aku tuk throw out segale keborigan...seyes!!! sok nak angkat pasu lak...hakhahak...

=LOVE U ALL=

2 comments:

aidakmal said...

wahhhhh.besnye cat2!!!nk cat jugak!hehe.jeles plak ngn ko mira.ak rse nk dok umah je!hehe

Mira(^_^) said...

hihihi...best2..yela dok umah xwatpe kan...jdi aku berbakti dgn mak akuuuuu...hihihi

 
::::We are FriendS :::: Blogger Template by Ipietoon Blogger Template