Friday, January 1, 2010

kMK...dalam kenangan...

segalanya bermula disini....

tempat jatuh kan lg dkenang...apatah lg tempat bergelak-gelakkan...hihihih..KMk..name diberi,,sume bermula disini...kenangan suke duke...indah n lara...xpenah dilupakan...biar usia di mamah bumi...tp kenangan y tercipta kan kekal abdi...ewah2...di sini juge aku mengenal erti persahabatan sejati...


ni la matrx aku..cantik n tenang...huhuhu,,,perjalanan aku dgn idop mbujang(sblom ni pon blom kawen lg) ni bermula kat matrx ni la...mmg bes ar...tp mule dok matrik ni asik meleleh je ayaQ mata...mana x nya,,bukak ja bijik mata..mak ngan ayah aku xdak kt tepi aku...sedih..tp ni la pengorbanan utk menimba ilmu...ibu n ayah,adik akan pulang dgn kejayaan...

kisah gembire bemule bile aku jupe ngan kawan2 aku y sporting moting ni...

ni ija....uish budak dia kiut miut...ni la kawan baek aku..kawan y sentiasa mnjadi penasihat n pendgar y baek...aku slalu gak lpak bilik die...xngumpat eh..dia la jgak y aja aku ttg erti persahabatan sejati....i love u ija...wish me luck..








ni plak ena, ima, ngan zila..fuh diorgg ni kalo gelak..mau lingkup 1 kmk..tambah2 y nun pakai tudung biru tu...ena ni jam loceng aku...stiap aku lambat p kelas...dia mst mai ketok bilik aku..aku rase bile pecah pintu blik aku tu baru die puas ati,,,hahaha,,,tp aku syg die ar..die ni slalu jd pnyelamat aku bile aku hampir kantoi ngan puan PAh Sham..huhu.ima plak xyah abaQ la...jupa ja makna nya bergosip la aku...huhuhu...tp papepon sumemnye mmg sempoi...




ni saba...huhu,,,aku suke p umah die..sbb dapat makn free...umah die dkat je ngan KMK...huhuh..mak die masak..perrgghhh!! sedap tu..huhuhu..huhuhu...tp kat umah die ade memory..ade budak y dah hampir jahanam kan moto bapak die..(identiti dirasiakan)...hahah,,,aku rase pas ni kalo p umah die...mesti bapak die akan sorokkan sume barang berharga...
.



huhuhu...nt kau sambung ek...penat la....cau cin cau....hihihi




0 comments:

 
::::We are FriendS :::: Blogger Template by Ipietoon Blogger Template