Saturday, January 2, 2010

kawen????

jgn tkejut bukan aku y kawen..tp nak cite mase cuti ritu dgn kenduri kawen bederet..hihihi....aiya...seyes..byak sgt kenduri..ade 1 kenduri tu y aku g kat bgan serai..byangkan dua kenduri...tarikh y same...masalah nye..rumah kenduri tu selang dua buah rumah je...boleh jgak mcm tu...xbincang dulu ke???..mmg kesian la...mane x nye...sebuah rumah bgai nak rak meriahnye...tp sebuah lg sepi je...tp apepon mmg bez ar makann die..aym,daging,syor..aku bantai makan cukup2...ihiihi...sape soh tuan umah tmpah maknn y sedap2...

yang 1 lg kenduri...umah abg ipa aku...huuhu...mule2 kaki ni malas la nak p kenduri2...tp stlah dpujuk akhirnye aku pon p...nek moto ngan ank sedra aku..sesampai je aku kat umah die...tgok..
"em...awai lagi ni tp dah ramai org...mak aiiii...byak nye khemah...khemah je
ade lbh kurang 6 khemah...long...nak parkin mane ni?"
(kak long)"sini je la maksu...ade ramai cket...takot gak ltak kat tmpat y org len xnampak"..

pas2 aku ngan kak long tros g ke umah...alahai malunye....jejak je kaki masok umah.,,trpampang pelaminn pengatin..mak ai..fis time aku tgok pelamin cam ni,..sblom ni bese2...mase tu gak aku senyum sorg2...terpk bile la time aku pulak....aiyaaa gatai...tros ktok pale...otak dah melalut...hahha....

cantik x????




pape pon aku doakan mempelai berbahagia sehingge ke akhir hayat...didunia n akhirat...

2 comments:

hazwan hamzah said...

yey..berjaya jugak nak letak komen..sudah lame menunggu..
cantik nye gamba kawen tu..
bile nk kawen ni???
hihihih

Mira(^_^) said...

hihihi...bile ekk..syg rase bile????

 
::::We are FriendS :::: Blogger Template by Ipietoon Blogger Template