Tuesday, November 23, 2010

weekday yg best~~

heehhe...last week update cikit...arini update sikit...org nak wat blog...aku pon nak wat....pastu tah ape2 aku tempek kat dalam ni...huhuhu

arini kije kat umah...tido makan ngan main je....mcm kanak2 5taon...besh wwooo dok umah...ngeh2....main ape???hahha...monopoly la....main kalah...main je kalah...at last..bru menang...dorng men tipu...xaci....hehehhe...

esok dah nak balik...busan weehhh.....xnak balikkkkkk!!!!!......nak dok umah....gaduh2 ngan tikot..syafiq ngan epon....xlupa juga cot tersayang~~~..

kesian cot tersayang aku....asyik kene sepak je ngan aku....wehehehe..~~~

im become a vampire teacher....mmg aku xditakdirkan jd cikgu....kalo x...hancor bebudak ngan aku..garang betoi aku...ngehhh....antara murid2 yg belajor ngan aku adelah tikot dan syafiq....hehehehe...tikah kene hapai sifir....syafiq kene eja n tulis....mudahan2 dorng paham.....hehehehh....

awat la dok umah asyik lapar je.....heheheh....pg makan..tgh ari makan...petang makan lg...malam pon makan....asyik makan jeeee...aisshhhhh.....kalo xde makanan tu....korek2 dalam peti ais tu....sampai jupa....hehhehe...pastu godek2 kuali...then masak n makan....nyummmmm22222...

dah la...xlart dah eh aku nak tulis....blahh dulu la...tata~~~~



0 comments:

 
::::We are FriendS :::: Blogger Template by Ipietoon Blogger Template