Saturday, September 18, 2010

raye...oh raye...

raye taon ni...raye yg paling bermakna buat aku...hohoho....beraya bersam kuarge,,,bersama sedara mara...kawan2 y best n org tersyg....huhuuh....menu dipagi raye adalah mee udang dan juge ketupat dan rendang tok..nyum3333....aku org pertama y rasmi mee udang y akak aku masak...hehee...takot satgi xsempat nak makan....pg raye je, pegi melawat pusara ayahnda tercinta.semoga rohnya dicucuri rahmat....selamat ari raye ayah..

balik je umah,,,dah ramai budak y beraya...ni nak doit raye je..makan xnak..minum xnak....doit raye nak..budak2 sekarg...tut2 tut2..my BFF mesg..."jom g beraya"....aku pon ngan timah meremppit...uhuhuh....syafiq y penyibuk nak ikot jugak....makan satay kat umah ferus....sedap....n makan mee tomyam kat umah zuhairah....heehe....zuhairah..ang ptog trick aku....dah tunang ek....xlama lg makan nasik minyak la aku...huhuhu....

pas2 abes je, aku balik umah..heheheh...malam men mercun....abg ngah bawak...mercun y setahun lepas...hahahha....kire ok la....sume boleh meletop lg...huhuhu...aku men mercun mancis je...hahaha...meriah tp xsyok sgt sbb syafiq xde,,syafi g umah nenek die,,...alaa...

raye kedua,..akak aku wat mee tomyam lak,..ade udang,,,ade sotong,..ade ayam..sayor2....yum2 sedap....arini aku byak gile...berulang2 aku makan...maklumlah,,feveret i ok....huhuhu....xsangka raye kedua pon ade lg budak2 dtg raye....timah wat open house....aku,nozi,amira,azani,qamarul,amer,azrul sume pakat join...timah wat laksa...makan lagi...ayooooo...makan je kije....plg best sesi bergamba.....hehehee.....then ajak diorg lepak umah aku...uhuhuhuh...

utk raye seterusnye....adalah ari bahagia aku....uhukhuhkk...sampai esemen pon lupe....ape punye turrr....

0 comments:

 
::::We are FriendS :::: Blogger Template by Ipietoon Blogger Template